مدیریت توسعه سازمان وتحول اداری
۱۳۹۷ جمعه ۲۷ مهر
br ENGLISH
شرح وظايف
 
 

شرح وظايف گروه تحول اداري

1.      برنامه­ ريزي براي اجراي برنامه هاي اصلاح نظام اداري، توسعه و ترويج مفاهيم تحول اداري و برنامه­ ريزي جامع به­ منظور ايجاد عزم و باور براي تحول و دگرگوني در ابعاد مديريتي دانشگاه و واحدهاي تابعه

2.      بستر سازي، توانمندسازي و ايجاد فضاي ترغيبي مناسب در واحدهاي تابعه استان براي تحقق عملي امر تحول اداري مرتبط با وظايف دانشگاه و اهداف وزارت متبوعه.

3.      تعامل با سازمان مديريت و برنامه ريزي استان به­ منظور هماهنگي و اجراي برنامه­ هاي اصلاح نظام اداري در دانشگاه و واحدهاي تابعه.

4.      اهتمام در راه اندازي كميته ­هاي تحول اداري در واحدهاي تابعه در راستاي برنامه­هاي اصلاح نظام اداري.

5.      نظارت و پيگيري اجراي مصوبات و بخش­نامه­ هايي كه در راستاي ايجاد تحول سازماني به تصويب مراجع ذيربط رسيده و ابلاغ گرديده است.

6.      پيگيري و نظارت بر حسن اجراي مصوبات كميته ­هاي تحول اداري دانشگاه.

7.      هدايت و نظارت بر فعاليت­ كميته­ هاي تحول اداري واحدهاي وابسته و تابعه و ارائه آن به مراجع ذيربط.

8.      مشاركت و نظارت بر تدوين برنامه عملياتي ساليانه دانشگاه بر اساس برنامه استراتژيك.

9.      پايش مستمر اجراي برنامه­ هاي عملياتي از طريق نرم افزار مربوط.

10. برنامه ريزي براي اجراي طرح تكريم ارباب رجوع و ارتقاء سطح خدمت رساني به مراجعين دانشگاه.

11. شركت فعال در دوره­هاي مهارتي و آموزشي جهت ارتقاء توانمندي­هاي شغلي.

12. تهيه گزارش ادواري از روند اجراي برنامه­ هاي تحول اداري و ارائه آن به مراجع ذيربط.

13. برنامه ­ريزي و استقرار نظام بررسي و پذيرش پيشنهادات جهت بهره­ برداري از نظرات كاركنان و مردم در بهبود ارائه خدمت.

14. نظارت بر پياده سازي برنامه­هاي اصلاح نظام اداري در دانشگاه، مقايسه نتايج ارزيابي عملكرد براساس شاخص­هاي معاونت توسعه و تحليل دوره­اي آن وارائه گزارش به مقام­هاي ذيصلاح.

1396/06/05
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal