بيمارستان امام امل
۱۳۹۷ چهارشنبه ۳۰ آبان
br ENGLISH
قوانين ومقررات

مقررات داخلي بيمارستان امام خميني(ره)آمل

مقدم شما عزيزان را به بيمارستان امام خميني(ره)آمل گرامي داشته و از شما به خاطر انتخاب اين بيمارستان جهت رفع نيازهاي درماني خود سپاسگذاريم. ما تمام تلاش خود را نموده ايم تا با استفاده از كاركنان مجرب و بكارگيري تكنولوژي روز دنيا ضمن ارائه خدمات مطلوب باتعرفه دولتي، در جهت رضايت شما گام برداريم.

خشنودي شما اولويت نخست ماست و كاركنان اين مركز خود را مفتخر، بلكه متعهد به خدمت صادقانه به شما مراجعين محترم دانسته و ايمان دارند رضاي خالق وابسته به رضاي مخلوق است.

در راستاي ارائه خدمات مطلوب، در كوتاهترين زمان ممكن، خواهشمنديم مطالب اين نوشتار را با دقت مطالعه فرماييد.

عيادت از بيماران و حضور همراه

1 . ساعت ملاقات عمومي بيماران در بخش ها ساعت 14 الي 16 ، در سي سي يو ساعت 15 الي 17 , مي باشد.

لطفا از آوردن كودكان زير 12 سال جدا خودداري نمائيد(بدليل رعايت اصول بهداشت و سلامت) ، و از ورود اطفال بالاي 12 سال به بخشهاي ويژه جداً خودداري نماييد.

همچنين از مراجعه در غير از ساعات ذكر شده جهت ملاقاتخودداري فرماييد.

2 . با توجه به محدوديت فضا و زمان، براي رفاه خود و بيماران بيمارستان ، تقاضا داريم خويشان و دوستاني را كه مايل به ملاقات بيمار هستند ، پس از ترخيص به منزل هدايت كنيد.

3. سيگار كشيدن در محيط بيمارستان توسط بيمار و همراهان ممنوع مي باشد.

4. حضور همراه بر بالين بيمار منوط به اجازه پزشك معالج ، بخش و دريافت كارت همراه است .

5. جهت رفاه حال بيماران از استفاده نمودن تلفن همراه خودداري نماييد. همچنين استفاده از تلفن همراه و قرار دادن آن در مجاورت تجهيزات پزشكي به دليل ايجاد تداخل در عملكرد آنها ممنوع مي باشد.

6. به منظور جلوگيري از آسيبهاي احتمالي به بيمار درخواست مي گردد از هرگونه دستكاري تجهيزات پزشكي و تاسيساتي خوددارينماييد. در صورت ايجاد اختلال و يا هرگونه مشكل به مسئول بخش اطلاع دهيد.

7. وسايل وتجهيزات موجود در اتاق ها نزد بيمار امانت مي باشد لذا در حفظ و نگهداري آن نهايت دقت را مبذول فرماييد. همچنين ورود و خروج هرنوع وسيله پزشكي شخصي با مجوز برگ خروج كالا صورت مي پذيرد

8. مسئوليت نگهداري لوازم و اشياء قيمتي و لوازم شخصي و لوازمي مانند دندان مصنوعي، اندام مصنوعي و امثالهم بهعده بيمار است .حتي المقدور اينگونه لوازم در بيمارستان نگهداري نشود.در صورت نياز اشياء گرانقيمت و وجوه نقدي در مقابل دريافت رسيد به صندوق امانت بيمارستان تحويل شود.

9. در زمان بروز حادثه به راهنماي فرار اضطراري كه در راهروها نصب شده است توجه فرمائيد .

10. رعايت سكوت و حفظ آرامش براي جلوگيري از ناراحتي و اضطراب بيماران الزامي مي باشد. از تجمع در اتاق بيماران خودداري نماييد.

11. جهت تماس مستقيم با بيمار خود از خارج از بيمارستان پس از گرفتن پيش شماره شماره 011 شمارهاتي 94-93-92-44204491 راشمارهگيرينمائيد .

12 . جهت تماس با مسئولين بيمارستان شماره هاي داخلي ذيل را شماره گيري نمائيد :

نام واحد

شماره داخلي

نام واحد

شماره داخلي

رياست

7030

مسئول تغذيه

7036

مديريت  

7095

ترخيص

7050

روابط عمومي وارتباطاط

7032

مسئول بيمه

7047

حراست

7113

مسئول مدارك پزشكي

7099

صندوق

7097

دفتر پرستاري

7085

مديريت فناوري اطلاعات

7092

آزمايشگاه

7038

پذيرش و اطلاعات

7104

نگهبان

7075-7110

بيمه و سازمانهاي طرف قرارداد

13 . معرفينامه سازمانهاي طرف قرارداد بيمارستان جهت ثبت شماره معرفينامه بايستي ابتدا به واحد پذيرش ارائه گردد.

پذيرش،مالي،ترخيص

14 . قبل از بستري در بيمارستان جهت اطلاع از بيمه هاي طرف قرارداد و هزينه هاي درماني مي توانيد با واحد حسابداري- قسمت ترخيص تماس بگيريد .

15. هنگام پذيرش جهت بستري همراه داشتن مدارك ذيل توصيه مي گردد:

· همراه داشتن دستور پزشك بيمارستان

· همراه داشتن دفترچه بيمه با تاريخ معتبر و برگه كافي (در هنگام پذيرش و ترخيص)، كارت شناسايي و يا كارت ملي

· همراه داشتن كليه آزمايشات و مدارك پزشكي قبلي

16. لطفا كليه اطلاعات دستنبد خود را مطالعه كرده و در صورتيكه اطلاعات درج شده مغاير با مشخصات شناسنامه اي و قانوني شماست، سريعا مسئولين پذيرش را مطلع فرمائيد.بديهي است مسئوليت اطلاعات عمومي پذيرش برعهده خود بيمار مي باشد.

17. هنگام پذيرش فرم نظرسنجي در اختيار شما قرار گرفته است. لطفا فرم را تكميل نموده و آن را در صندوق هاي انتقادات و پيشنهادات مستقر در هر طبقه انداخته و با ارائه نظرات خود ما را در ارتقاء كيفيت ياري فرمائيد .

18. ممكن است ترخيص بيمار در روز تعطيل انجام شود،لطفا پيش بيني هاي لازم را براي پرداخت صورتحساب به عمل آوريد.

19. در صورت پرداخت هرگونه وجهي به بيمارستان ،لطفا نسخه دوم فيش واريزي را جهت درج در پرونده بيمار به واحد پذيرش تحويل فرمائيد و نسخه دوم تا زمان ترخيص جهت ارائه به واحد مربوطه نگهداري شود.

20. پرداخت كليه هزينه هاي درماني، پزشكي، تجهيزات، دارو ، ... صرفا از طريق صندوقهاي بيمارستان مي باشد لذا از پرداخت وجه با هر عنوان به افراد غيرخودداري نماييد . در صورت تماس تلفني افراد ناشناس بابت تهيه دارو يا واريز وجه، قبل از اقدام ، مراتب را به مسئول بخش اطلاع دهيد.

 
 

·         شرح وظايف انتظامات

·         تكريم ارباب رجوع و اجتناب از هرگونه درگيري لفظي و فيزيكي

·         جوابگويي به مراجعين و راهنمايي و هدايت ايشان به مكانهاي درخواستي

·         ممانعت از تردد بيش از يك نفر همراه به بخش جهت بستري، ترخيص بيمار، قبل و بعد از عمل جراحي با هماهنگي بخش

·         ممانعت از ورود مراجعين غير مجاز به بخش هاي بستري

·         كليه همراهان (حتي بستگان پرسنل) مي بايست داراي كارت همراه و يا مجوز حضور باشند

·         خروج بيماران بخشهاي بستري با لباس فرم، بدون مجوز بخش و يا بدون همراهي پرسنل درماني با بيمار ممنوع مي باشد

·         كارت همراه بيماران خانم براي خانم ها و در بيماران مرد براي آقايان صادر مي شود و تردد و حضور آقايان به اتاق خانم ها و بالعكس ممنوع مي باشد.

·         ممانعت از ورود ساكها ، وسايل حجيم، آتش زا و وسايل صوتي و تصويري، دوربين فيلمبرداري به بخش هاي بستري

·         ممانعت از تجمع مراجعين و همكاران در موقعيت ورودي بخش ها و ديگر پستهاي انتظامات.

·         تعامل و همكاري با مسئولين بخش ها، اطلاعات و پليس بيمارستان به جهت برقراري نظم و انضباط.

·         سركشي مكرر به كليه بخش ها و رفع مشكلات مربوط به انتظامات.

·         تخليه بخش ها و چك كارت همراه بيماران.

·         حضور مستمر و فعال در ساعت ملاقات در بخش هاي بستري به جهت پيشگيري از سرقت، تكدي گري، دستفروشي و رسيدگي به درگيريهاي احتمالي.

·         كنترل درب اتاق هاي واحدهاي اداري، رختكن ها در شيفت شب و روزهاي تعطيل به جهت اطمينان از بسته بودن آن.

·         بازديد خودروها ، ساكها و وسايل حجيم و مشكوك

·         ممانعت از خروج برانكارد ، ويلچر و ديگر وسايل از دربهاي بيمارستان (بجز وسايل داراي مجوز خروج)

 
1396/12/14
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal