معاونت توسعه و مديريت منابع - حسابداری تعهدی
۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد
br ENGLISH
مديريت خطاها

  

 

نمايش پيغام خطا هنگام اجراي نرم افزار


 

 1.     

با سلام

هنگام اجراي نرم افزار حسابداري تعهدي با پيغام زير مواجه مي شويم.

 

 

پاسخ :پيغام فوق هنگام بروزرساني نرم افزار به ورژن جديد رخ مي دهد. با چند بار اجراي مجدد نرم افزار و ورود نام كاربري و پسورد مي توانيد بدون هيچ مشكلي از آن استفاده نمائيد.

 

 

 

 

 

نمايش پيغام خطا هنگام اجراي نرم افزار

 

 1.     

با سلام

هنگام اجراي نرم افزار حسابداري تعهدي با پيغام زير مواجه مي شويم.

 

 

پاسخ :پيغام فوق هنگام بروزرساني نرم افزار به ورژن جديد رخ مي دهد. با چند بار اجراي مجدد نرم افزار و ورود نام كاربري و پسورد مي توانيد بدون هيچ مشكلي از آن استفاده نمائيد.

 

 

 

 

 

نمايش پيغام خطا هنگام اجراي نرم افزار

 

 1.     

با سلام

هنگام اجراي نرم افزار حسابداري تعهدي بر روي سيستم كاربر (و نه سرور ) با پيغام زير مواجه مي شويم.

 

 

پاسخ :پيغام مذكور به علت عدم آپديت سرور به نسخه جديد مي باشد. جهت دريافت اطلاعات بيشتر به منوي بروزرساني نرم افزار مراجعه نمائيد.

 

 

 

 

 

 

 

نمايش پيغام خطا پس از راه اندازي سرور جديد


 

 

پس از جايگزين كردن سرور جديد در مركز و تنظيم ip سرور قديم بر روي آن ، در صورت عدم شناسايي نام كاربري و پسورد توسط نرم افزار ،لازم است كه نام مركز خود را از ليست انتخاب نماييد. در صورت مشاهده پيغام خطاي زير و يا عدم امكان انتخاب نام مركز ، مراحل زير  جهت برطرف كردن مشكل فوق صورت گيرد.

 

 

:پاسخ

 Start -->Control pane--> administrator tools --->  service   

سپس از منوي سمت راست گزينه   RATES_APS_Serviceرا انتخاب و روي آن كليك راست نموده ، گزينه stop و سپس مجددا كليك راست گزينه  start را كليك نمائيد.

 

 

تذكر :  در صورت لزوم آپديت نسخه جديد را از سايت دانلود و بر روي اين سرور اجرا نمائيد. لازم به ذكر است اين سرور بايستي شبانه روز روشن بوده و تنها به عنوان سرور در مركز مورد استفاده قرار گيرد ، به عبارتي هيچ كاربري نبايد از آن استفاده نمايد.

 

 

 

مشكل بخش انبار بعد از آپديت نرم افزار به نسخه 2055     


 

 

همكاران محترم ، پس از آپديت نرم افزار به نسخه 2055 اگر در بخش انبار از نظر موجودي كالا، كاردكس، نرخ‏هاي ثبت شده، تاييد حواله ها يا صدور سند براي رسيدها و حواله‏ها مشكلي در ديتاي شما وجود دارد، با ارسال ايميل به آدرس acc@mazums.ac.ir در خصوص اجراي بازسازي داده‏هاي انبار هماهنگ نماييد. پس از بازسازي، به صورت خودكار طي يك سند اصلاحي، تمامي اسناد ناشي از سيستم انبار باز گشت داده شده سپس تمام رسيد ها و حواله‏ها به ترتيب (فايفو) مجددا به صورت خودكار تاييد و سند خورده و مغايرت‏ ها مرتفع خواهد شد.

 

 

 

 

 

پيغام خطا هنگام اصلاح تعداد كالا    


 

 

سوال : در واحدشهيد رجايي تنكابن قسمت انبار : بعد از اصلاح تعداد در قسمت تائيد نشده ها وقتي براي تائيد مراجعه مي كند با پيغام زير مواجه مي گردد.

 

 

پاسخ شركت : احتمالا پيغام نمايش داده شده ناشي از فقدان موجودي كالا جهت اصلاح رسيد تحويل مستقيم است.همانطور كه از نام "رسيد و تحويل مستقيم" مشخص ميباشد ، در زمانيكه رسيد ثبت ميشود ، موجودي ثبت شده نيز تحويل استفاده كننده ميگردد .لذا رسيد مورد نظر ديگر داراي موجودي نميباشد و نمي توان آن را مرجوع و يا اصلاح نمود.

 

 

 

 

 

 

عدم كم كردن تعداد موجودي انبار   


 

 

 سوال : شبكه تنكابن قسمت انبار : حواله انبار ثبت مي شود اما از تعداد موجودي كم نمي كند و به عبارتي در كاردكس كالا همان تعداد قبل ويرايش را نشان مي دهد.

 

 پاسخ شركت : احتمالا حواله هاي شما در وضعيت تاييد نشده قرار دارند . خواطر نشان مي سازد تا زمانيكه حواله صادر شده تاييد نشده است ، از موجودي اقلام آن كسر نمي گردد.

 

 

 
 
 
 

مشكل عدم امكان دسترسي به زيرمنوهاي مديريت كالا و خدمات


 

 1.     

با سلام

 امكان دسترسي به زيرمنوهاي قسمت مديريت كالا و خدمات  واحد امام رضا آمل امكان پذير نبوده و پيغام خطاي زير نمايانده مي شود.

 

پاسخ :

با سلام
پيغام خطاي مذكور در شرايطي نمايش داده مي شود كه :
1-      هيچ انباري تعريف نشده باشد .
2-      كاربر به انبار تعريف شده دسترسي نداشته باشد .
 
بنابراين در صورتي كه كاربر آن مركز محترم به انبار دسترسي داشته باشد امكان مشاهده گزارشات اين انبار نيز براي اين كاربر وجود خواهد داشت . در غير اين صورت از مسير « مديريت كالا و خدمات / نگهداري كالا / اطلاعات پايه / معرفي انبارها » به كاربر مورد نظر دسترسي لازم را اعطا نماييد.

 

 

 

 


 

 

نمايش پيغام خطا پس از نصب مجدد نرم افزار


 

 1.     

با سلام

پس از بروزرساني نرم افزار به نسخه 2060 ، هنگام نصب مجدد نرم افزار client با پيغام زير مواجه مي شويم. لطفا راهنمايي كنيد.

 

 

پاسخ :پيغام فوق پس بروزرساني نرم افزار به ورژن جديد و پس از نصب نرم افزار مشاهده مي گردد و علت آن عدم يافتن يكسري فايل هاي بروزرسان قبلي در پوشه نصب مب باشد. جهت رفع اين مشكل ، پوشه Rate واقع در مسير c:/program file/Roozamad/Rate  ديگر سيستمي كه درست كار مي كند را كپي كرده و در همين مسير كامپيوتر مشكل دار كپي كنيد. بدين ترتيب پس از اجراي مجدد نرم افزار ، عمليات بروزرساني انجام شده و نرم افزار به درستي اجرا مي گردد.

 

 

 

 


 

1394/08/06
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal