معاونت توسعه - مدیریت امور پشتیبانی و خدمات رفاهی
۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ آذر
br ENGLISH
استراتژي مديريت

شرح وظائف مدیریت امور عمومی

1- سازماندهی ، نظارت ، هماهنگی امور رفاهی کارکنان دانشگاه

2- سازماندهی ، نظارت و کنترل واگذاری انجام بخشی از وظایف دانشگاه به بخش غیر دولتی

3- نظارت بر امور مربوط به دبیرخانه مرکزی و واحدهای تابعه و تنظیم و ابلاغ مقررات و دستورالعملهای مربوطه

4- نظارت و کنترل قراردادهای تنظیم شده با اشخاص حقوقی و عنداللزوم حقیقی

5- سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی

6- هماهنگی ، نظارت و کنترل مربوط به امور بازنشستگی کارکنان دانشگاه

7- ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای خدماتی و فعالیتهای اصلی واحد تحت سرپرستی و واحدهای تابعه بمنظور تسهیل در انجام خدمات واحدهای ذیربط

8- تنظیم بودجه واحدهای مربوطه

9- شرکت در کمیسیونها و سمینارها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق

10- نظارت بر اداره امور نقلیه و سرویس ایاب و ذهاب و تنظیم کار رانندگان واحدهای ذیربط

11- اعمال و اجرای مقررات و آئین نامه های اداری مربوطه

12-نظارت بر فعالیت امور تدارکات و انبارداری دانشگاه و واحدهای تابعه

13-نظارت بر فعالیت امور نگهداشت )تأسیسات ، باغبانی و خدماتی و .....) واحدهای مربوطه

14-نظارت بر امور تنظیف و حفظ و نگهداری ساختمانها و ابنیه ستاد و واحدهای تابعه

15-برگزاری مناقصات و مزایدات در سطح ستاد دانشگاه و درصورت لزوم واحدهای تابعه

 

1394/07/13
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal