معاونت توسعه - مدیریت امور پشتیبانی و خدمات رفاهی
۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ آبان
br ENGLISH
اداره دبیرخانه مرکزی

شرح وظایف دبیرخانه مرکزی

1- تنظیم دستورالعمل و بخشنامه های لازم در امور دبیرخانه جهت تسهیل فرآیندهای انجام کار در واحدهای تابعه
2- سازماندهی فعالیتهای مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات کارکنان واحدهای دبیرخانه
3- دریافت ثبت ، تفکیک و ردیابی و ضبط مکاتبات و مراسلات واصله به دبیرخانه
4- صدور و توزیع کلیه مراسلات درون سازمانی و برون سازمانی اعم از شهری و بین شهری و مراکز تابعه استان طبق دستورالعملهای مربوطه
5- هماهنگی و نظارت در امور تحریرات ، تکثیر اوراق و نشریات ستاد مرکزی و مراکز تابعه سطح استان
6- تعیین روش و راهکار جهت گردش کار نامه های صادره و وارده ستاد مرکزی و مراکز تابعه سطح استان
7- ارائه آمار و عملکرد گزارشات لازم بمنظور بهینه سازی امور جاری در ستاد مرکزی
 

آمار عملکرد دبیرخانه در سال 1388

 
فاکس
تایپ
نامه های دریافتی
نامه های ارسالی
8390
9342
9518
12159
 

 

 

1394/07/13
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal