حوزه ریاست
۱۳۹۷ چهارشنبه ۳ بهمن
br ENGLISH
تاریخ: 1397/09/26 تعداد بازدید: 29
رسيدگي و پاسخگويي بيش از 90درصد شكايات وارده به كليه واحدهاي دانشگاه در شش ماه اول سال 1397
به 90درصد شكايات واصله به دانشگاه در شش ماه اول سال 97 در واحدهاي مختلف دانشگاه پاسخ داده شد.

آقاي دكتر رحمان ميرنژاد كارشناس مسئول پاسخگويي به شكايات دانشگاه اظهار داشتند بر اساس برنامه عملياتي سالانه در طي مقاطع  مختلف سال گزارشات شكايات وارده در واحدهاي دانشگاه جهت بررسي و تحليل انتظارات مشتريان تجميع و تحليل   مي گردد.

بر اين اساس طي شش ماهه سال 97 ، تعداد 4258 مورد شكايات در واحدهاي مختلف ستادي و شهرستاني دانشگاه  بصورت حضوري و يا از طريق سامانه هاي دسترسي از جمله پيامكي،اتوماسيون اداري، سامانه ارتباط دولت و مردم(سامد)  و سامانه سپند دانشگاه ثبت گرديده كه از اين تعداد 3799 مورد آن ( حدود 90%) بررسي و پاسخ داده شده است از كل شكايات وارده ،(2195 ) مورد مرتبط با  شبكه هاي بهداشت و درمان شهرستان ها و ( 1343) مورد از مراكز آموزشي درماني و بيمارستانهاي تابعه دانشگاه بوده است.

در ادامه روند بررسي ، موضوع در كارگروه تحليل شكايات و انتظارات مشتريان با حضور نمايندگان معاونت ها بررسي و مداخلات لازم و اصلاحي طراحي خواهد شد.

رسيدگي و پاسخگويي بيش از 90درصد شكايات وارده به  كليه واحدهاي دانشگاه در شش ماه اول سال 1397
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal