حوزه ریاست
۱۳۹۶ جمعه ۲۴ آذر
br ENGLISH
تاریخ: 1390/09/08 تعداد بازدید : 518
دومین دستگاه بزرگ دولتی استان؛ رتبه نخست را در بین دیگر دستگاه های اجرایی مازندران کسب کرد
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران توانست رتبه نخست ارزیابی عملکرد را در بین دیگر دستگاه های اجرایی استان از آن خود کند.

دومین دستگاه بزرگ دولتی استان؛  " رتبه نخست را در بین دیگر دستگاه های اجرایی مازندران کسب کرد
    " مهمترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی در ارزیابی عمکرد تشریح شد "
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران توانست رتبه نخست ارزیابی عملکرد را در بین دیگر دستگاه های اجرایی استان از آن خود کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران استقرار دولت الکترونیک، ساماندهی نیروی انسانی، استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، سلامت اداری، اصلاح فرآیند وتمرکززدایی، توانمندسازی آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی، تقویت مدیریت و توان کارشناسی کارها و خدمات رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع را هشت محور اصلی تلاش دستگاه بهداشتی درمانی استان اعلام کرد.
دکتر محمدمهدی ناصحی همچنین با اشاره به اجرای برنامه جامع فن آوری اطلاعات و ارتباطات در این دانشگاه، گفت: دراین برنامه اطلاعات مربوط به تمامی خدمات دستگاه، قوانین و مقررات، مدارک موردنیاز و روش های خدمت به شهروندان قابل دسترسی شده است.
وی مکانیزه کردن فرآیند ثبت نام و صدورکارت  اعلام نتایج به صورت الکترونیکی، نوبت دهی کلینیک های تخصصی استان، تسهیل پیگیری مکاتبات از طریق پورتال، راه اندازی پورتال دانشگاه و نرم افزار مدیریت مراکز ترک اعتیاد را از دیگر خدمات این برنامه در راستای دولت الکترونیک برشمرد.
دکتر ناصحی همچنین واگذاری تصدی های دستگاه های دولتی به بخش غیردولتی، انتقال نیرو از ستاد دستگاه به رده های عملیاتی و نیز حمایت از بخش خصوصی را از دیگر اقدامات دانشگاه در ساماندهی نیروی انسانی نام برد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران با اشاره به تلاش در سلامت اداری دانشگاه اذعان داشت: تقویت قانون گرایی و پاسخگویی یکسان به عموم مراجعین و تکریم آن ها، اعمال نظارت و کنترل و حفظ روابط سالم کارمند در انجام وظایف محوله و جلوگیری از ضرر و زیان دولت و بیت المال، فعال کردن هیات های بدوی و تجدیدنظر در رسیدگی به شکایات مردم از کارکنان و نیز سنجش سالانه شاخص های سلامت اداری دستگاه از برنامه دانشگاه در این حوزه بوده است.
وی همچنین به توانمندسازی و آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی دانشگاه اشاره و تصریح کرد: متناسب سازی دانش، مهارت و نگرش کارکنان دولت با شغل مورد نظر در قالب نظام آموزش جدید، ایجاد ارتباط بین ارتقای کارمندان و مدیران با آموزش و بهره مندی از امتیازات آن، ارائه آموزش های فرهنگی، فنی، محاسباتی، مالی و قانونی به مدیران و کارشناسان و ارائه آموزش های کارگاهی ومهارتی به مدیران و کارمندان مهمترین برنامه انجام شده دانشگاه در این ارتباط است.
دکتر محمدمهدی ناصحی تهیه و نصب شرح وظایف کارمندان با ذکر مشخصات و مسئولیت سازمانی آن ها در سر درب اتاق ها، تهیه منشور اخلاقی ، ادای سوگندنامه و منشور اخلاقی کارکنان جدید، آشنایی مردم با حقوق و تکالیف خود در تعامل با دستگاه از طریق وسایل ارتباط جمعی به ویژه صداوسیما در راستای آشنا کردن مردم با حقوق و تکالیف خود به منظور استفاده مناسب از خدمات دستگاه های اجرایی را تلاشهای دیگر این دانشگاه برای ارایه خدمات بیشتر به مردم دانست
 قائم مقام وزیر بهداشت در مازندران با اشاره به مستند و شفاف سازی زمان و کیفیت و استاندارد ارائه خدمات تصریح کرد : اطلاع رسانی به مردم، میزان رضایت مندی مردم از دستگاه بر اساس نظرسنجی سالیانه و میزان تحقق مصوبات سفرهای استانی هیات دولت بر اساس برنامه زمانبندی در ارتباط با استانداردسازی خدمات ارائه شده به مردم از مهمترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران در راستای خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع است.
گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران با بیش از16هزار پرسنل بعد از آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی استان است.

 

دومین دستگاه بزرگ دولتی استان؛ رتبه نخست را در بین دیگر دستگاه های اجرایی مازندران کسب کرد
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal