حوزه ریاست
۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ آذر
br ENGLISH
تاریخ: 1391/10/06 تعداد بازدید : 487
موفقیت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در طرح سنجش میزان رضایت مراجعه کنندگان
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه خدمات در سال 90، دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه دانشگاه های علوم پزشکی ایلام و یزد موفق به کسب امتیاز بالاتری نسبت به سایر دانشگاه های علوم پزشکی شده اند.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه خدمات در سال 90، دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه دانشگاه های علوم پزشکی ایلام و یزد موفق به کسب امتیاز بالاتری نسبت به سایر دانشگاه های علوم پزشکی شده اند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر حسین رنجبران ضمن بیان خبر بالا، افزود: در راستای طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری،  سالانه طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه خدمات دستگاه های عمومی و دولتی اجرا می شود.
وی هدف از اجرای این طرح را، شناسایی و طبقه بندی سازمانهای اجرایی از نظر میزان رضایت مراجعان به دستگاه ها عنوان و تصریح کرد: خلاصه گزارش اجرای این طرح در بین 29 استان، نشان می دهد میزان رضایت مراجعان در کل کشور 6/76( 76 و 6 دهم) درصد در سال 90 بوده است.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ادامه داد: از مجموع میزان رضایت مراجعان، سهم بیمارستانهای وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی 89/73( 73 و 89 صدم) درصد بوده است.
دکتر رنجبران، میزان اعتماد مراجعان به بیمارستانهای وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی را 7/73(73 و 7 دهم) درصد دانست و اظهار داشت: میزان خوش بینی مراجعان به بهبود ارایه خدمات 79 درصد بوده است.
وی ، حداکثر و حداقل میزان رضایتمندی مراجعان را به ترتیب 18/82( 82 و 18 صدم)  و 01/69( 69 و یک صدم) درصد عنوان کرد.

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در طرح سنجش میزان رضایت مراجعه کنندگان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal