حوزه ریاست
۱۳۹۵ جمعه ۱۹ آذر
br ENGLISH
تاریخ: 1392/06/10 تعداد بازدید : 2
حساسیت به پنی سیلین خبر نمی کند
بیماری درپی تزریق پنی سیلین ٰ دچار واکنش حساسیتی شد

آقای 35 ساله ای بدنبال تزریق پنی سیلین دچار واکنش حساسیتی گز گز دست ٰ افت فشار ٰ تعریق وتهوع واستفراغ گردید .

باتوجه به انجام   تزریق دردرمانگاه محل ٰ خوشبختانه بعلت دسترسی به امکانات درمانی  وحضور اورِانس 115 با انجام اقدامات بموقع وصحیح ٰ علائم حساسیتی بیماربرگشت  وماجرا ختم بخیر گردید

این اتفاق  درروستای سید محله عباس آباد تنکابن به وقوع پیوست و براساس اظهارات بیمار  ایشان سابقه تزریق مکرر پنی سیلین را حتی درمنزل داشته است .

ازکلیه هموطنان عزیز تقاضا می گردد به هیچ عنوان آنتی بیوتیکهای تزریقی بویِِِِژه پنی سیلین درمنزل وتوسط افراد غیردرمانی تزریق نگردد.

حساسیت به  پنی سیلین خبر نمی کند
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ساری ، میدان امام (ره) سه راه جویبار ، ابتدای بزرگراه ولی عصر (عج) ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران | Copyright © 2015 Mazums.ac.ir . All rights reserved
Powered by DorsaPortal