حوزه ریاست
۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ آذر
br ENGLISH
تاریخ: 1390/04/27 تعداد بازدید : 792
مشکلات و پیشنهادات بهداشتی خود را با شماره 01512299999در میان بگذارید
سامانه مديريت ارتباط مردمي ستاد فوريت‌هاي سلامت محيط و كار دانشگاه علوم پزشكي مازندران آغاز به كار كرد

دکتر محمد مهدی ناصحی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران

مشکلات و پیشنهادات بهداشتی خود را با شماره 01512299999در میان بگذارید

سامانه مديريت ارتباط مردمي ستاد فوريت‌هاي سلامت محيط و كار دانشگاه علوم پزشكي مازندران آغاز به كار كرد

دکتر محمد مهدي ناصحي صبح امروز در جمع خبرنگاران  با اعلام آغاز به كار سامانه مديریت ستاد ارتباط مردمي دانشگاه علوم پزشكي مازندران اظهار داشت: ستاد فوريت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي سلامت محيط كار با هدف مشاركت همه مردم براي برطرف كردن و حفظ بهداشتي محيط كار طراحي شد.

وي تصريح كرد: اين ستاد با در اختيار قرار دادن شماره 2299999-0151 در اختيار همه مردم مازندران در صورتي كه كوچكترين معضل بهداشتي را در محيط كار و يا عموم مشاهده كردند از طريق اين سامانه به اطلاع مردم برسانند و نتیجه تماس خود را از طریق همین سامانه پیگیری کنند .

رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران با بيان اينكه دانشگاه نيز بازرساني را براي نظارت بر رعايت ضوابط بهداشتي محيطي نيز در اختيار دارد افزود: با در اختيار دادن اين شماره مردم نيز به عنوان بازرس ضمن نظارت بر سلامت محيط كاري خود عوامل دانشگاه را نيز در حفظ محيط زيست آگاه مي‌نمايند.

وي با بيان اينكه 3 ميلیون مازندراني مي‌توانند معضلات عدم سلامت محيط زيست را به اطلاع مسئولان برسانند افزود: ارتباط مردمي با سامانه گام مهمي در توسعه بهداشتي وحفظ سلامت محيط زيست ايجاد مي‌كند.

ناصحي به تشريح اهداف سامانه مديريت ارتباط مردمي پرداخت وافزود: كليه افراد حقيقي وحقوقي مي‌توانند با مشاهده عدم رعايت ضوابط بهداشتي محيطي نظير بهداشت عمومي، بهداشت فردي، بهداشت ابزار كار در مراكز تهيه وتوزيع مواد غذايي و اماكن عمومي با این سامانه دانشگاه را در نظارت وكنترل دقيق اين اماكن كمك كنند.

وي ادامه داد: مردم مي‌توانند با مشاهد عدم رعايت بهداشتي مواد غذائي، بروز مسموميت‌هاي غذایي، عدم رعايت بهداشت آب آشاميدني، دفع غير بهداشتي زباله و همينطور عدم رعايت ضوابط بهداشت محيط كار وكارگري با اين سامانه ارتباط برقرار نمايند.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران با اعلام اينكه این سامانه از سال 89راه اندازی شد افزود: جلب اعتماد مردم نسبت به سيستم خدمات بهداشتي نيز در دستور كار اين سامانه قرار دارد.

وي با بيان اينكه برنامه ريزي براي برقراری كشيك‌هاي شبانه روزي در اين ستاد انجام شد افزود: خط تلفن 22999990-0151نيز به همين منظور در اختيار مردم قرار دارد .

 

مشکلات و پیشنهادات بهداشتی خود را با شماره 01512299999در میان بگذارید
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal