Skip to content

راهبرد مشارکت

راهبردمشارکت مصوب دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی مازندران

راهبردمشارکت مصوب دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی مازندران

دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی، خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره به عنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم، نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی، دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

لذا می توانید دیدگاه خود را به روش های ذیل به ما منتقل فرمایید. . ما همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم.

ایمیل ravabetomoomi@mazums.ac.ir      تلفن : ۰۱۱۳۳۰۴۴۰۰۰

سامانه ثبت مکاتبات : miz.mazumsac.ir

خدمات الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در تارنما به آدرسwww.mazums.ac.ir  ارائه شده است .

 

دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی مازندران